Курс з продажів для приватних
освітніх закладів
ОСОБЛИВА ТЕХНОЛОГІЯ ПРОДАЖІВ
для адміністраторів освітніх закладів
ОТРИМАЙТЕ ШАБЛОН АНАЛІЗУ ПРОДАЖІВ У СВОЄМУ ЗАКЛАДІ
Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з тим, що ми маємо право обробити ваші дані. Ми обіцяємо зберігати Ваші дані та оберігати Ваш спокій
Як адміністратору освітнього закладу збільшити кількість учнів?
Ви бажаєте, щоб ваш дитячий центр процвітав? Цей курс допоможе вам досягти успіху!

  • Ми пропонуємо практичний посібник, який навчить вас будувати довіру з батьками, говорити з ними їх мовою, підкреслювати унікальність вашого закладу: Зробіть ваш центр незамінним для батьків.
  • Закривати більше угод: Перетворіть потенційних клієнтів на реальних.

МЕТА КУРСУ

запропонувати ефективну технологію та покрокову систему, яка допоможе адміністраторам залучити більше клієнтів до вашого дитячого центру

ДЛЯ КОГО ПІДІЙДЕ ЦЕЙ КУРС

  • Адміністраторів приватних шкіл, ліцеїв, дитячих садків
  • Менеджерів з продажів освітніх послуг
  • Керівників та власників приватних освітніх закладів, що бажають підвищити ефективність продажів у своєму бізнесі
ЯК ПРОХОДИТЬ НАВЧАННЯ
  • ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
    Заняття проходять у форматі "живого" онлайн-спілкування. Учасники бачать викладача, презентацію або робочий інструмент та можуть вести діалог в чаті
  • НЕВЕЛИКІ ГРУПИ
    Учасників в групах не більше 6 осіб, щоб навчання було якісним та ефективним
  • ЗАГАЛЬНИЙ ЧАТ ГРУПИ у Telegram
    З початку занять всі учасники мають можливість спілкування з викладачем курсу та іншими учасниками закритому Telegram-чаті
  • ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
    Учасники курсу отримують практичне домашнє завдання, по матеріалам якого буде проведене практичне заняття
  • ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ ПО РЕАЛЬНИМ КЕЙСАМ
    Заняття проходить на основі отриманої інформації від учасників у вигляді розбору реальних ситуацій
В РЕЗУЛЬТАТІ НАВЧАННЯ НА КУРСІ:
  • 1
    Адміністратор розуміє свою роль у продажах та має власну мотивацію
  • 2
    Вміє працювати з запереченнями
    "я подумаю", "дорого", "пораджуся з чоловіком"
  • 3
    Розуміє методи, як «розговорити» мовчуна у листуванні
  • 4
    Має чіткий алгоритм дій, як набрати клієнтів на майстер-клас, ялинку чи інший захід
  • 5
    Володіє технікою донабору та допродажу

  • 6
    Збільшить виручку за тих же витрат на рекламу

НАТАЛІЯ ШУСТОВА
Маркетолог, підприємець, консультант з розвитку бізнесу, фахівець з продажів та комунікацій. Спеціалізація на освітніх проєктах, франчайзингу, психології впливу при комунікації, роботі з брендом та репутацією


"Мета курсу – надати адміністратору покрокову систему, яка допоможе збільшити клієнтів у вашому дитячому просторі. Курс побудований без зайвої інформації загального характеру: техніки жорстких переговорів, обдзвону холодної бази, стратегічних переговорів тощо. Але містить у собі багато нюансів, що ніби лежать на поверхні, але використовуються далеко не всіма адміністраторами, внаслідок чого заклад та власники втрачають або недоотримають клієнтів"
ЯК ЗРОБИТИ
АНАЛІЗ ПРОДАЖІВ
у своєму закладі?


Заповніть форму та отримайте шаблон воронки для аналізу роботи адміністратора БЕЗКОШТОВНО!

ЯК ЗАМОТИВУВАТИ АДМІНІСТРАТОРА
РОБИТИ ПРОДАЖІ?

Зрозуміла та справедлива оплата праці адміністратора – це гарний стимул для ефективного спілкування, дзвінків, вчасних повідомлень та, як результат, росту продажів.

Заповніть форму та отримайте шаблон для розробки системи мотивації KPI для адміністратора БЕЗКОШТОВНО!

ФРАГМЕНТИ КУРСУ
ВІДГУКИ
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ*
* – керівник+адміністратор =знижка 5 %
** – ціна дії при оплаті до 15. 07.2024

Пакет
"ЕФЕКТИВНИЙ"
3300
2900 грн**

Пакет
"МЕГА-ЕФЕКТИВНИЙ"
5200
4500 грн**
ПОДАТИ ЗАЯВКУ
на участь в курсі
ЯК ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ ЧЕРЕЗ ЕФЕКТИВНУ КОМУНІКАЦІЮ?
Ви бажаєте обрати
Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з тим, що ми маємо право обробити ваші дані. Ми обіцяємо зберігати Ваші дані та оберігати Ваш спокій
DEP (Development of Educational Projects) –
екосистема послуг по організації бізнесу
у сфері освіти
тел. I Viber I Telegram (097) 263 43 85