Практичний воркшоп від DEP (у записі)
ФОРМУВАННЯ ПЕРЕВАГ
Використання їх у продажах та просуванні свого закладу
ПОДИВІТЬСЯ ФРАГМЕНТ ВОРКШОПУ
безкоштовно
Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з тим, що ми маємо право обробити ваші дані. Ми обіцяємо зберігати Ваші дані та оберігати Ваш спокій
ЧИМ ВИ ВІДРІЗНЯЄТЕСЬ ВІД КОНКУРЕНТА?
Що у вас краще і що треба підсвітити, а на чому краще не акцентувати увагу потенційного клієнта? Ці питання розібрали на воркшопі "ФОРМУВАННЯ ПЕРЕВАГ", де детально пройшлися по шляху клієнта, розглянули кожен етап, кожен нюанс, де та як можна вплинути на рішення потенційного клієнта, де та як обійти конкурента
воркшоп із серії:
"практичні воркшопи від DEP"
ФОРМУВАННЯ ПЕРЕВАГ
Використання їх
у продажах та просуванні свого закладу
Воркшоп доступний у записі. Відео та матеріали будуть доступні відразу після оплати
НА ЗУСТРІЧІ МИ:
  • Побачимо, як переваги впливають на рішення клієнта
  • Зрозуміємо, як формувати переваги та де/як їх використовувати з користю
  • Пройдемо шлях клієнта від отримання інформації до оплати рахунку та зрозуміємо, де й на чому ставити акцент
Воркшоп проводить
НАТАЛІЯ ШУСТОВА
Маркетолог, консультант з розвитку бізнесу, фахівець з продажів та комунікацій з досвідом більш ніж 20 років, підприємець

Спеціалізуюсь на освітніх проєктах, франчайзингу, психології впливу при комунікації, роботі з брендом та репутацією

Завжди дивлюсь на товар чи послугу очима клієнта через призму його потреб, тому комунікація з ним виходить більш продуктивною. Іноді застосовую не зовсім традиційні методи. Але про це розповім вже на вебінарі :)
ПРИДБАТИ ПОВНУ ВЕРСІЮ ВІДЕО!
натисніть на кнопку та подайте заявку на отримання корисного відео та практичного матеріалу
З DEP працюють:
РЕЗУЛЬТАТИ ВОРКШОПУ
Після участі у воркшопі учасники зможуть:
  • Розуміти, як споживач обирає ту чи іншу послугу та які методи впливу на рішення існують
  • Отримати алгоритм формування переваг вашого закладу
  • Побачити шлях, який проходить клієнт, зрозуміти, які думки в нього на кожному з етапів та що йому необхідно запропонувати кожному з них
  • Навчитись працювати з запереченнями клієнтів, використовуючи знання переваг свого закладу та усвідомлення недоліків
ЯК ПРИДБАТИ


ОТРИМАТИ ЗАПИС ВОРКШОПУ "ФОРМУВАННЯ ПЕРЕВАГ. Використання їх у продажах та просуванні свого закладу"

Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з тим, що ми маємо право обробити ваші дані. Ми обіцяємо зберігати Ваші дані та оберігати Ваш спокій
DEP (Development of Educational Projects) –
екосистема послуг по організації бізнесу
у сфері освіти
тел. I Viber I Telegram (097) 263 43 85