Курс з нейромаркетингу
ТЕХНОЛОГІЯ ПРОДАЖІВ
в освітніх закладах
Старт групи 15 березня 2025р.


ОТРИМАЙТЕ ШАБЛОН ВОРОНКИ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПРОДАЖІВ
Зареєструйтесь та отримайте шаблон БЕЗКОШТОВНО
Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з тим, що ми маємо право обробити ваші дані. Ми обіцяємо зберігати Ваші дані та оберігати Ваш спокій
Як адміністратору освітнього закладу збільшити кількість учнів?
Якщо ви бажаєте, щоб ваш освітній заклад процвітав, то цей курс допоможе вам досягти успіху!

Ми пропонуємо практичний посібник, який навчить ваших адміністраторів:
  • будувати довіру з батьками, говорити з ними їх мовою,
  • підкреслювати унікальність вашого освітнього закладу
  • закривати більше угод, перетворити потенційних клієнтів на реальних

МЕТА КУРСУ :

запропонувати ефективну технологію та покрокову систему, яка допоможе адміністраторам залучити більше клієнтів до центру розвитку, садочка чи школи

ЦЕЙ КУРС КОРИСНИЙ ДЛЯ:

  • Адміністраторів приватних шкіл, ліцеїв, дитячих садків
  • Менеджерів з продажів освітніх послуг
  • Керівників та власників приватних освітніх закладів, що бажають підвищити ефективність продажів у своєму бізнесі
ЯК ПРОХОДИТЬ НАВЧАННЯ
  • ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
    Заняття проходять у форматі "живого" онлайн-спілкування. Учасники бачать викладача, презентацію або робочий інструмент та можуть вести діалог в чаті
  • НЕВЕЛИКІ ГРУПИ
    Учасників в групах не більше 10 осіб, щоб навчання було якісним та ефективним
  • ЗАГАЛЬНИЙ ЧАТ ГРУПИ у Telegram
    З початку занять всі учасники мають можливість спілкування з викладачем курсу та іншими учасниками закритому Telegram-чаті
  • ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
    Учасники курсу отримують практичне домашнє завдання з перевіркою та рекомендаціями
  • РОБОЧИЙ ЗОШИТ
    В робочому зошиті зібрані ефективні практичні інструменти, які допоможуть збільшити продажі в освітньому закладі
РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАННЯ
Після завершення курсу учасники, а саме адміністратори, менеджери з продажів та керівники освітніх закладів, отримають комплексний набір знань та практичних навичок, які дозволять їм:
  • Глибше розуміти психологію батьків, більш ефективно взаємодіяти з батьками, визначати їхні потреби та мотиви при виборі освітнього закладу
  • Підвищити майстерність продажу, прокачати навички ефективної комунікації, переконання та закриття угод
  • Виділяти сильні сторони закладу та формулювати переконливу пропозицію для батьків
  • Впевнено працювати з запереченнями та наріканнями клієнтів
  • Залучати нових клієнтів через використання різних каналів комунікації для ефективного просування освітніх послуг

  • Збільшити якісні продажі та досягати планових показників

НАТАЛІЯ ШУСТОВА
Маркетолог, підприємець, консультант з розвитку бізнесу, фахівець з продажів та комунікацій. Спеціалізація на освітніх проєктах, франчайзингу, психології впливу при комунікації, роботі з брендом та репутацією


"Мета курсу – надати адміністратору покрокову систему, яка допоможе збільшити клієнтів у вашому дитячому просторі. Курс побудований без зайвої інформації загального характеру: техніки жорстких переговорів, обдзвону холодної бази, стратегічних переговорів тощо. Натомість курс зосереджений на багатьох важливих нюансах, які, хоча й здаються очевидними, часто залишаються поза увагою адміністраторів. Внаслідок цього заклад та його власники можуть втрачати як потенційних, так і наявних клієнтів"
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ*
*– дана ціна діє для учасників Асоціації освітніх закладів та діючих клієнтів DEP
** від 2 учасників з одного закладу –
додаткова знижка 5%

Пакет
"КОЛЕКТИВНИЙ"
5950
4800 грн*
РОБОЧИЙ ЗОШИТ
з продажу та маркетингу від DEP -
В ПОДАРУНОК!
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
ПОДАТИ ЗАЯВКУ
на участь в курсі
ОСОБЛИВА ТЕХНОЛОГІЯ ПРОДАЖІВ
в освітніх закладах
Ви бажаєте обрати
Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з тим, що ми маємо право обробити ваші дані. Ми обіцяємо зберігати Ваші дані та оберігати Ваш спокій
DEP (Development of Educational Projects) –
екосистема послуг по організації бізнесу
у сфері освіти
тел. I Viber I Telegram (096) 407 75 70