серія вебінарів для власників та керівників
приватних закладів освіти
ЕФЕКТИВНА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ

Ефективна комунікація допомагає впроваджувати зміни та нововведення, роблячи бізнес більш адаптивним до змін в освітньому середовищі, та стає ключовим елементом стратегічного розвитку та стабільності освітнього приватного бізнесу
  • Взаєморозуміння між керівництвом та персоналом сприяє підвищенню робочої ефективності та зниженню конфліктів
  • Ефективне спілкування з клієнтом допомагає донести чітку інформацію про послуги та цінності бізнесу
Все це позитивно впливає на залучення та утримання нових клієнтів, формування позитивної репутації закладу, отриманню задоволених відгуків та успішний розвиток бізнесу

Щоб розібратися, як дійти до успішного результату, ми підготували серію вебінарів (можна придбати в записі):

"ЕФЕКТИВНА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ"

В СЕРІЮ ВХОДЯТЬ 5 ВЕБІНАРІВ НА ТАКІ ТЕМИ:
Тема 1.
МОТИВАЦІЯ 2.0: як поєднати матеріальне та нематеріальне для успіху команди та бізнесу
Світ роботи постійно змінюється, і те, що мотивувало співробітників в минулому, може вже не працювати сьогодні. Щоб залучити та утримати кращих співробітників, роботодавцям необхідно йти в ногу з новими трендами в мотивації персоналу
ДЕТАЛЬНІШЕ
Тема 2.
ЛІД-МАГНІТ. Що це таке та як він приводить до вас клієнтів
Як матеріали для безкоштовного завантажування на сайті впливають на результат ваших продажів? Як та що краще використовувати, щоб ЛІДи були якіснішими, а ваш бізнес ще успішнішим?
ДЕТАЛЬНІШЕ
Тема 3.
РЕКЛАМА. Чому не працює, деталі налаштування
На що необхідно звертати увагу при налаштуванні реклами, хоч самостійно, хоч с таргетологом? Що прямо впливає на результат та як перестати просто витрачати рекламний бюджет?
ДЕТАЛЬНІШЕ
Тема 4.
ІНСТРУМЕНТИ ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ. Що працює найкраще? Важливі нюанси
Які інструменти для збільшення продажів ваших послуг є найефективнішими? Як підібрати правильно до кожного сегменту ЦА, щоб досягнути кращого результату?
ДЕТАЛЬНІШЕ
Тема 5.
ПРОПУСКИ та ВІДТІК КЛІЄНТІВ. Як мінімізувати ризики?
Одна з найболючіших тем. Розберемо, які є схеми роботи з пропусками, відпрацювання, як залишитись лояльними до клієнтів, але не страждати при цьому фінансово
ДЕТАЛЬНІШЕ
НАТАЛІЯ ШУСТОВА
Маркетолог, підприємець, консультант з розвитку бізнесу, фахівець з продажів та комунікацій. Спеціалізація на освітніх проєктах, франчайзингу, психології впливу при комунікації, роботі з брендом та репутацією


"Мета вебінарів із цієї серії - підвищити ефективність спілкування керівників освітніх закладів з клієнтами та персоналом, зростити довіру та лояльність до закладу,
поліпшити його імідж та репутацію"
В РЕЗУЛЬТАТІ УЧАСТІ В СЕРІЇ ВЕБІНАРІВ
ВИ ОТРИМАЄТЕ:
  • Підвищення ефективності комунікації:
    Вебінари нададуть учасникам необхідні інструменти для розуміння ключових аспектів успішної комунікації. Це допоможе їм створити більш ефективні стратегії спілкування з клієнтами та персоналом
  • Розвиток навичок управління персоналом:
    Учасники зможуть вивчити тактики, які полегшують конструктивний діалог зі співробітниками. Це може позитивно позначитися на робочому оточенні та забезпечити більшу ефективність управління персоналом
  • Підвищення рівня задоволення клієнтів:
    Навички успішної комунікації з клієнтами можуть допомогти власникам освітніх закладів створювати більш позитивне та продуктивне відношення з батьками та іншими зацікавленими сторонами. Це може призвести до підвищення рівня задоволення клієнтів та збільшення популярності закладу
  • Розбудова ефективних команд:
    Вивчення стратегій комунікації може сприяти формуванню ефективних команд в освітніх закладах. Керівники зможуть навчитися створювати сприятливу атмосферу для співпраці та розвитку командної роботи
  • Адаптація до змін:
    Вебінари також можуть включати стратегії ефективної комунікації в умовах змін та кризових ситуацій. Це надасть керівникам інструменти для вдалого управління змінами та збереження стабільності в освітньому закладі

ВАРТІСТЬ ЗАПИСУ
*записи будуть доступні з 01.08.2024р.
* * при ранньому бронюванні (оплаті) до 15.07.2024

1100 850 грн*
ЗАПИС 1 вебінару
ПОДАТИ ЗАЯВКУ
на запис вебінарів серії
"ЕФЕКТИВНА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ"
Ви бажаєте обрати
Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з тим, що ми маємо право обробити ваші дані. Ми обіцяємо зберігати Ваші дані та оберігати Ваш спокій
DEP (Development of Educational Projects) –
екосистема послуг по організації бізнесу
у сфері освіти
тел. I Viber I Telegram (097) 263 43 85