ПІДГОТОВКА ДО ВЕРЕСНЯ 2025: що ще можна встигнути зробити в серпні
28 липня о 18:30 понеділок Участь БЕЗКОШТОВНА
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ
для участі у вебінарі БЕЗКОШТОВНО
Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з тим, що ми маємо право обробити ваші дані. Ми обіцяємо зберігати Ваші дані та оберігати Ваш спокій
Серпень — саме час зібратися. І використати його по максимуму
Влітку у всіх було багато свого: хтось запускав табори, хтось відпочивав з родиною, хтось працював у режимі виживання. Але літо добігає кінця — і зараз саме час зібратися, вирівняти фокус і повернутись у системну дію
Але саме серпень ще може змінити хід сезону. Це місяць, коли можна дожати те, що не закрили, зібрати "пробники", перезапустити команду, опрацювати базу та впевнено підійти до вересня І навіть якщо здається, що база мовчить — ще можна дотягнути клієнтів, перезапустити увагу і закрити продажі без зайвих витрат
вебінар для керівників приватних закладів освіти
ПІДГОТОВКА ДО ВЕРЕСНЯ 2025: що ще можна встигнути зробити в серпні?
Цей вебінар — практична сесія для тих, хто хоче використати серпень на максимум Без зайвих теорій. Без складних стратегій. Тільки те, що реально встигнути — і що дасть результат уже з перших тижнів осені
НА ЗУСТРІЧІ МИ РОЗБЕРЕМО:
Що обов’язково має бути зроблено в серпні:
— База клієнтів, прозвони, статуси — Продажі на рік і дожим "думаючих" — Пробні дні/заняття, батьківські збори, запуск груп — Готовність команди і викладачів — Який мінімум комунікації повинен бути з клієнтами
Як перевірити свій липень:
— Що зроблено / що не встигли — Як “перехопити” базу і дотиснути продажі — Як знайти прогалини в маркетинговій комунікації
Як не злити серпень:
— Графік дій по днях — Хто за що відповідає — Які показники мати на руках до 31.08 — Як виглядає проста, але ефективна маркетинг-структура для залучення нових клієнтів
Маркетинг і залучення клієнтів у серпні:
— Які дії ще можуть спрацювати без великого бюджету — Як перезапустити увагу до вашого закладу через соціальні мережі — Що писати у повідомленнях, щоб повернути «мовчазних» клієнтів — Як правильно прогріти базу перед стартом
Фінансове планування на фініші літа:
— Актуалізація бюджетів: очікувані доходи/витрати, перегляд цін, формування фінансової подушки — Контроль заборгованості та авансових платежів — Альтернативні сценарії фінансової моделі перед вереснем
Керівників приватних шкіл, садків, центрів розвитку
Тих, хто не встиг зробити все в липні
Тих, хто хоче встигнути зібрати систему, базу та фінанси до 31 серпня
СПІКЕРИ
НАТАЛІЯ ШУСТОВА
Кризовий маркетолог, консультант з розвитку бізнесу, фахівець з продажів та комунікацій з досвідом більш ніж 20 років
Спеціалізуюсь на освітніх проєктах, франчайзингу, психології впливу при комунікації, роботі з брендом та репутацією, а також виходу з кризових станів та ситуацій в бізнесі
Завжди дивлюсь на товар чи послугу очима клієнта через призму його потреб, тому комунікація з ним виходить більш продуктивною. Іноді застосовую не зовсім традиційні методи. Але про це розповім вже на вебінарі)
ОЛЬГА ЗЕЛЕНКОВСЬКА
Консультант власників і керівників шкіл, садочків та освітніх центрів з фінансових питань, коуч для керівників з більш ніж 10-річним досвідом в освіті та управлінні командами
Маю бекграунд як бухгалтер і фінансовий менеджер з одного боку, і як власник та керівник освітнього проєкту з іншого. Завдяки цьому добре розумію як фінансову, так і управлінську сторону роботи закладу
Допомагаю впорядковувати фінанси і процеси, будувати ефективні команди та створювати стабільну і передбачувану систему управління
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ на участь у вебінарі
"ПІДГОТОВКА ДО ВЕРЕСНЯ 2025: що ще можна встигнути зробити у серпні"
Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з тим, що ми маємо право обробити ваші дані. Ми обіцяємо зберігати Ваші дані та оберігати Ваш спокій