Вебінар для закладів освіти

ПІДГОТОВКА ДО ВЕРЕСНЯ 2025:
що ще можна встигнути зробити
в серпні

28 липня о 18:30 понеділок
Участь БЕЗКОШТОВНА
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ
для участі у вебінарі БЕЗКОШТОВНО
Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з тим, що ми маємо право обробити ваші дані. Ми обіцяємо зберігати Ваші дані та оберігати Ваш спокій
Серпень — саме час зібратися. І використати його по максимуму
Влітку у всіх було багато свого: хтось запускав табори, хтось відпочивав з родиною, хтось працював у режимі виживання. Але літо добігає кінця — і зараз саме час зібратися, вирівняти фокус і повернутись у системну дію

Але саме серпень ще може змінити хід сезону. Це місяць, коли можна дожати те, що не закрили, зібрати "пробники", перезапустити команду, опрацювати базу та впевнено підійти до вересня
І навіть якщо здається, що база мовчить — ще можна дотягнути клієнтів, перезапустити увагу і закрити продажі без зайвих витрат
вебінар для керівників приватних закладів освіти
ПІДГОТОВКА ДО ВЕРЕСНЯ 2025:
що ще можна встигнути зробити
в серпні?
Цей вебінар — практична сесія для тих, хто хоче використати серпень на максимум
Без зайвих теорій. Без складних стратегій. Тільки те, що реально встигнути — і що дасть результат уже з перших тижнів осені
НА ЗУСТРІЧІ МИ РОЗБЕРЕМО:
  • Що обов’язково має бути зроблено в серпні:
    — База клієнтів, прозвони, статуси
    — Продажі на рік і дожим "думаючих"
    — Пробні дні/заняття, батьківські збори, запуск груп
    — Готовність команди і викладачів
    — Який мінімум комунікації повинен бути з клієнтами
  • Як перевірити свій липень:
    — Що зроблено / що не встигли
    — Як “перехопити” базу і дотиснути продажі
    — Як знайти прогалини в маркетинговій комунікації
  • Як не злити серпень:
    — Графік дій по днях
    — Хто за що відповідає
    — Які показники мати на руках до 31.08
    — Як виглядає проста, але ефективна маркетинг-структура для залучення нових клієнтів
  • Маркетинг і залучення клієнтів у серпні:
    — Які дії ще можуть спрацювати без великого бюджету
    — Як перезапустити увагу до вашого закладу через соціальні мережі
    — Що писати у повідомленнях, щоб повернути «мовчазних» клієнтів
    — Як правильно прогріти базу перед стартом
  • Фінансове планування на фініші літа:
    — Актуалізація бюджетів: очікувані доходи/витрати, перегляд цін, формування фінансової подушки
    — Контроль заборгованості та авансових платежів
    — Альтернативні сценарії фінансової моделі перед вереснем
ДЛЯ КОГО ЦЕЙ ВЕБІНАР?
  • Керівників приватних шкіл, садків, центрів розвитку
  • Тих, хто не встиг зробити все в липні
  • Тих, хто хоче встигнути зібрати систему, базу та фінанси до 31 серпня
СПІКЕРИ
  • НАТАЛІЯ ШУСТОВА
    Кризовий маркетолог, консультант з розвитку бізнесу, фахівець з продажів та комунікацій з досвідом більш ніж 20 років
    Спеціалізуюсь на освітніх проєктах, франчайзингу, психології впливу при комунікації, роботі з брендом та репутацією, а також виходу з кризових станів та ситуацій в бізнесі

    Завжди дивлюсь на товар чи послугу очима клієнта через призму його потреб, тому комунікація з ним виходить більш продуктивною. Іноді застосовую не зовсім традиційні методи. Але про це розповім вже на вебінарі)
  • ОЛЬГА ЗЕЛЕНКОВСЬКА
    Консультант власників і керівників шкіл, садочків та освітніх центрів з фінансових питань, коуч для керівників з більш ніж 10-річним досвідом в освіті та управлінні командами
    Маю бекграунд як бухгалтер і фінансовий менеджер з одного боку, і як власник та керівник освітнього проєкту з іншого. Завдяки цьому добре розумію як фінансову, так і управлінську сторону роботи закладу

    Допомагаю впорядковувати фінанси і процеси, будувати ефективні команди та створювати стабільну і передбачувану систему управління
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ
на участь у вебінарі

"ПІДГОТОВКА ДО ВЕРЕСНЯ 2025:
що ще можна встигнути зробити у серпні"
Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з тим, що ми маємо право обробити ваші дані. Ми обіцяємо зберігати Ваші дані та оберігати Ваш спокій