Практичний вебінар для закладів освіти

ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ:
практичні кроки від першого дзвінка до підпису договору

17 вересня о 18:30 середа
Участь БЕЗКОШТОВНА
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ
для участі у вебінарі БЕЗКОШТОВНО
Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з тим, що ми маємо право обробити ваші дані. Ми обіцяємо зберігати Ваші дані та оберігати Ваш спокій
Вам знайомо, коли є заявки, але вони «зникають» після першого дзвінка?
Або батьки зацікавились, але до договору справа так і не доходить?

Цей вебінар допоможе вибудувати чітку систему комунікації з клієнтами — від моменту першого контакту до підписання договору.
Простими словами, з прикладами та готовими алгоритмами, які можна впровадити одразу

вебінар для керівників приватних закладів освіти
ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ:
практичні кроки від першого дзвінка до підпису договорі?
Це не лекція про «правильний чарівний маркетинг»
Це практичний розбір, що робити крок за кроком, щоб кожен дзвінок і кожна зустріч наближали вас до підпису договору
НА ЗУСТРІЧІ МИ РОЗБЕРЕМО:
  • Як не втратити клієнта на старті
    — Чому заявки «зникають» ще до дзвінка
    — Як правильно обробляти перший контакт
    — Які помилки гублять до 50% потенційних клієнтів
  • Алгоритм першого дзвінка:
    — Яка ціль дзвінка і чому це не «продаж»
    — Структура розмови крок за кроком
    — Приклади діалогів: «погано» vs «правильно»
  • Зустріч / консультація:
    — Як створити атмосферу довіри
    — Структура консультації: діагностика → презентація → рішення
    — Як аргументувати через потреби клієнта
    — Робота із запереченнями: «дорого», «ми подумаємо», «зараз не час»
  • Переведення у підписання договору:
    — М’який перехід до оферу
    — Як і коли пропонувати підписання
    — Анкорні бонуси для швидкого рішення
    — Приклади фінальних реплік
  • Системність і контроль:
    — Чек-лист «Від дзвінка до договору»
    — Як вимірювати конверсію на кожному етапі
    — KPI для адміністратора чи менеджера
ДЛЯ КОГО ЦЕЙ ВЕБІНАР?
  • Готовий чек-лист «Від дзвінка до договору»
  • Приклади діалогів «погано» vs «правильно
  • Шаблон таблиці для відслідковування клієнтів
  • Розуміння, як вимірювати конверсію і не губити клієнтів
НАТАЛІЯ ШУСТОВА
Кризовий маркетолог, консультант з розвитку бізнесу, фахівець з продажів та комунікацій з досвідом більш ніж 20 років

Спеціалізуюсь на освітніх проєктах, франчайзингу, психології впливу при комунікації, роботі з брендом та репутацією

Завжди дивлюсь на товар чи послугу очима клієнта через призму його потреб, тому комунікація з ним виходить більш продуктивною. Іноді застосовую не зовсім традиційні методи. Але про це розповім вже на вебінарі :)
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ
на участь у вебінарі

"ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ:
практичні кроки від першого дзвінка
до підпису договору"
Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з тим, що ми маємо право обробити ваші дані. Ми обіцяємо зберігати Ваші дані та оберігати Ваш спокій